Αν αντιμετωπίζεται τεχνικά προβλήματα σας συνιστούμε να διαγράψετε τα cookies και την κρυφή μνήμη (cache) ή να δοκιμάσετε ένα διαφορετικό πρόγραμμα περιήγησης καθώς είναι πολύ πιθανό να λυθεί το πρόβλημα.

Αν το πρόβλημα επιμείνει, η ομάδα εξυπηρέτησης πελατών θα χαρεί να το διερευνήσει για χάρη σας! Παρακαλούμε, δώστε τους τα παρακάτω στοιχεία ώστε να έχουν ό,τι χρειάζονται για να σας βοηθήσουν το συντομότερο δυνατό:

  1. Το όνομα χρήστη σας
  2. Το είδος της συσκευής που χρησιμοποιείτε (PC, laptop, tablet, smartphone) (Σε περίπτωση tablet ή smartphone, διευκρινίστε τη μάρκα και το μοντέλο.)
  3. Το λειτουργικό σύστημα που χρησιμοποιείτε
  4. Το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε
  5. Το ακριβές πρόβλημα που αντιμετωπίσατε
  6. Ένα στιγμιότυπο οθόνης για το μήνυμα σφάλματος που λάβατε

Για να επικοινωνήσετε με την ομάδα υποστήριξης αρκεί να πατήστε «υποβολή αιτήματος» σε αυτή τη σελίδα και να συμπληρώσετε τη φόρμα επικοινωνίας!

Η ομάδα υποστήριξης πελατών είναι στη διάθεσή σας 7 ημέρες την εβδομάδα, έτοιμη να απαντήσεις σε κάθε σας ερώτηση. Ο χρόνος απόκρισης ωστόσο εξαρτάται από τον αριθμό των ερωτημάτων που λαμβάνονται. Όσο περισσότερα στοιχεία τους δώσετε τόσο το καλύτερο!